Saturday, November 21, 2015

Momento dari Timur Tengah ke Laut China Selatan


Hari: Sabtu
Tarikh: 21 November 2015
lokasi: Al-Wukair/Jertih

Coretan ni hanya untuk tatapan aku pada kemudian hari. Hari ni hari yang cukup mendamaikan perasaan. Tersengih sorang-sorang dalam bilik aku yang kecik ni meminta update moment-moment dari family di malaysia untuk tatapan aku kat sini. Walaupun jarak waktu 5 jam awal dari Malaysia, aku gagah jugak bercengang mata  tidak terbongkang tidur untuk sama-sama dengan mereka kat sana.

Alhamdulillah, segala berjalan dengan lancar. Moga dengan usaha ini harap dapat lah aku beristiqomah menjayakan misi aku untuk tahun depan. :)

Aku amat bersyukur dan berterima kasih kepada family yang sangat bertungkus lumus menjayakan event ni. Maaf dipohon kerana hanya dapat tolong dari jauh.

Kepada yang jauh di sana tapi dekat di hati, tahniah dan terima kasih :)


Dari Jauh,

Muhd Sofi
Al-Wukair | Qatar


No comments: